28 DAYS BLOG CHALLENGE / DAY 20 / THE DAY


HELLO AMIGA BONITA

Birazdan sınava girmeden önce bu yazı telefonum üzerinden yazılmaktadır. Çok heyecanlı ve stresliyim. Belki kafamı dağıtmış olurum yazarken. (Ve umarım sınavımda başarılı olurum.)İlk cümlemin dağınıklığı kafamın dağınıklığına verilsin, toparlayamadım.

Bugünün konusu “Havaya göre liste hazırlama”ymış. Bugün buralarda hava inanılmaz güzel. Sıcacık ama ben stresimden ötürü o kadar sıcak hissedemiyorum. O yüzden güne uygun öneri yapabilir miyim? Bilemiyorum. 

Gelelim önerilerime; 

Günün şarkısı; Müslüm Gürses - Ustam 
Günün filmi; Wild Wild West
Günün kitabı; Sefiller
Günün kıyafeti; Blue jean
Günün ayakkabısı; Vans Old Skool
Günün yemeği; Steak burger

Günün benim için bonusu ; sınavın sonucu açıklanana kadar unut ve günün keyfini çıkar.

Bugünlük benden bu kadar

Arrivederci amici

xoxo Mrs. Fraser

Yorumlar

  1. İnanıyorum sınavın çok çok iyi geçecek :) Fighting Şeymaaaa!

    YanıtlaSil
  2. Güzel geçmiştiiiir.
    Çalışmadıysan zooor tabiiii..
    Çalıştıysan niye takılıyorsun ki elindengeleni yapmışsın,olmadı bir daha denersin.
    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Blue Jean + Vans muhteşem ikili :).

    Umarım sınavın çok ama çok güzel geçmiştir :).

    YanıtlaSil
  4. Gönlüne göre olsun sonuç inşallah

    YanıtlaSil
  5. umarım istediğin sonucu alırsın
    başarılar diliyorum sana
    liste de pek güzel

    YanıtlaSil
  6. Liste şahane, umarım sınavın güzel geçmiştir

    YanıtlaSil
  7. Merhaba , güzel bir liste olmuş umarım sınavından beklediğin sonucu alırsın

    sevgiler 🎈

    YanıtlaSil
  8. Liste çok güzel, sınav istediğiniz gibi sonuçlanır umarım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar