28 DAYS BLOG CHALLENGE / DAY 19 / BLOGGING


HELLO MY DEARS

Ezgissimo blog maceramızı merak etmiş ve diyor ki ''En merak edilenlerden, baştan itibaren blog maceranı dinlemek isterim''

Aslında buna benim yazacak çok bir şeyim yok. Canım arkadaşım Goncagül 'ün ısrarıyla buradayım. Ona çok teşekkür ediyorum. Çünkü benim için kendime çok keyif alacağım bir alan yaratmış oldu. Henüz ne ile ilgili bir blog olacağım konusunda kararsızdım. Bu challenge aslında yardımcı oldu. En çok neyi yazarken eğlendiğimi az çok farkettim. Kafamda bir takım fikirler oluştu.

Aklımdaki gibi yapabilirsem bu yazıyı güncellemek isterim. Şimdilik benden bu kadar.

Yarın Görüşmek üzere

xoxo Mrs. Fraser

Yorumlar

  1. İyi ki de ısrar etmişim. Harika şeyler görüyoruz bak 💜 Daha nice yazılar paylaşmanı ve zevk almanı görmek beni mutlu ediyor her daim yanındayım 😘

    YanıtlaSil
  2. Memnun oldum.
    Uğramak istiyorum yine,güzel ferah görünen bir blog.

    YanıtlaSil
  3. O zaman bol keyifli, uzun ve nice yazılara diyelimm ;))

    YanıtlaSil
  4. Merak ettim fikirlerini
    Keşke onu da yazsaydın
    Yazmak güzeldir
    Önüne güzel kapılar açar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar