28 DAYS BLOG CHALLENGE/ DAY 6 / MY PLAYLIST



Ciao Amici

Çok güzel bir konuyla geldim. Bunun için Ezgissimo'ya sonsuz teşekkürler. Bugün için seçilen konu ''Tekrar tekrar dinlemekten vazgeçemediğin 7 şarkılık bir liste hazırla''

Gerçekten dinlediğim günden bu yana ne zaman dinlersem dinleyeyim sıkılmadıklarımı yazacağım ama 7 bana yetmedi. Bakalım benim listeme kaç şarkı eklenecek;

1.) Justin Timberlake - Mirrors
2.) Backstreet Boys - Inconsolable
3.) Scorpions - Still Loving You
4.) The Cranberries - Animal Instinct
5.) Phantom Planet - California
6.) Darren Hayes - Insatiable
7.) Enrique Iglesias - Bailamos
8.) Eminem - Lose Yourself
9.) Fedez - Favorisca i Sentimenti
10.) Imagine Dragons - Believer
11.) John Legend - All of Me
12.) Eminem - Lose Yourself

Hepsi benim klasiklerim. Eminim bu şarkıları çoğu insan biliyor ve listelerinde var. Olmayanlarda eklediğine pişman olmaz bence.

Hadi ben kaçtım.

xoxo Mrs. Fraser


Yorumlar

  1. Ben böyle bir liste yapsam herhalde hepsi BTS olurdu :D Bir ara dinleyeceğim hepsinii Şeymoşum :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramızdaki kuşak farkından kankiş belki aynı jenerasyon olsak ben de BTS dinliyor olacaktım 🤓

      Sil
    2. Kuşak farkı diyorsun ama ben de Goncayla aynı durumdayım 🙈😂😂

      Sil
    3. Kesin sen Gonca’dan etkilendin Gizoş 😂😂😂

      Sil
  2. Wowww liste harika. Backstreet Boys ne çok dinlerdim yaa.Nick,kevin geldi aklıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 23 yaşındayım ve utanmasam hala asarım posterlerini duvarıma... O kadar çok seviyorum 🙃

      Sil
  3. BLOGUNUZU YENİ KEŞFETTİM VE SİZİ İZLEMEYE ALDIM. SİZİ DE BLOGUMA BEKLİYORUM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de sizi izlemeye aldım 🙃

      Sil
  4. Liste çok güzel, Backstreet Boys - Show Me The Meaning Of Being Lonely çok severim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben hemen hemen her şarkısını çok çok seviyorum ama Inconsolable’ın yeri bi ayrı. Genelde herkes Incomplete’i biliyor. Bir dönem gençliğinin tribe girme şarkısı 🤓

      Sil
  5. harika liste olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Imagine Dragons gerçekten de kendisini bıkmadan dinleten nadir seçeneklerden, çok güzel bir liste olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim, adamlar bu işi biliyor 🙃

      Sil
  7. Wuhu daha da fazlası :) Fazla şarkı göz çıkarmaz diyorum, 4. şarkıyı severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4. Şarkı hayatımda yürüdüğüm geçtiğim her yerde arkaplan olarak çalsa keşke dediklerimden biri ⭐️💫

      Sil
  8. Liste şahane, gözden kaçırdıklarımı bulmuş oldum hemen kendi listeme ekledim bazılarını :)

    YanıtlaSil
  9. dinlemek istedim bu listeyi şimdi
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim en sevdiklerim 🙆🏻‍♀️⭐️💫

      Sil
  10. benim listeye göre bayağı yeniler....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar