28 DAYS BLOG CHALLENGE / DAY 11 / SUZAN DEFTER


HOLA AMIGOS BONITAS

Yeni bir güne, yeni bir konu...

Ezgissimo bugün için demiş ki ''Son zamanlarda okuyup bitirdiğin kitabın yorumunu yazabilir misin?''

Aslında kitap yorumu yapmak benim için çok zor bir konu. Çünkü kendim spoiler okumaktan hiç hoşlanmadığım için başkalarına da bunu yapmayı hiç istemem ve yanlışlıkla kaçırırım diye endişeleniyorum. Ama deneyelim bakalım.

Son zamanlarda okuyup da gerçekten etkilendiğim bir kitap var. Yorumlaması zor. Aslına bakarsanız kitabın ilk 10 sayfasında kafam öyle karıştı ki ancak bunu kitabı eline alanlar anlar. Ayfer Tunç'un Suzan Defter kitabından bahsediyorum. Okumuş olanlar ne demek istediğimi anlayacaktır.

Karışıklığın sebebi şu; kitap iki kişinin ağzından anlatılıyor ve bir kişi diğer sayfa diğer kişi. Yani bir kişiyi okuyup bitirmek için birer sayfa atlaya atlaya okumanız gerekiyor. Daha sonra diğer kişi için geri dönüp baştan atladığınız sayfaları okumanız gerekiyor. Ay umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir.

İçeriği anlatmaya hiç girişmeyeceğim. Ben bir kaç saatte okuyup bitirdim. Çerez bir kitap olduğundan değil merakıma yenik düştüğümden. Dönüp dönüp bir kaç kez okunacak kitaplar vardır ya açıkçası benim bu kitaplar listeme girdi. 

Küçük bir alıntı bırakayım bir de:

'' Ayrılmak bir solucanın ikiye bölünmesi gibidir, bölündükten sonra tanımaz birbirini parçalar. ''

Ciao

xoxo Mrs. Fraser

Yorumlar

  1. Hahaha, ben de yanlış basıldığını düşünerek okumuştum ilk on sayfayı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atlaya atlaya okumak sonra geri dönmek biraz külfetli olsa da değerdi yaa 🤓

      Sil
  2. daha okurken kafam karıştı kitap nasıldır ki acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitince tadı damağınızda kalacak cinsten 🤓

      Sil
  3. Ahh bir ara tekrar mı okusam acaba 😍

    YanıtlaSil
  4. Çerez kitapsa okumak isterim.

    YanıtlaSil
  5. Merak ettiğim ve okumak istediğim kitaplardan. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar ♥

    Ben öyle evirdim, böyle çevirdim, kızdım söylendim ve yayıncıya mail atmaya kalktım ki internetten öğrendim :) Ahhh dedim keşke not etseydiniz de ben de bu kadar dellenmeseydim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten not alsalar iyi olurdu, herkes aynı dertten muzdarip 🤓

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar