28 DAYS BLOG CHALLENGE / DAY 12 / FASHION BLOGGING


BUONGIORNO PRICIPESSE

Konumuz üzerine İtalyanca giriş yapayım dedim. Eğenceli bir konu seçilmiş bugün. 

Demiş ki Ezgissimo ''Yaşasın meşhur moda bloggerı gibi hissedebilirsin bugün kendini. 

Kullanmaktan asla vazgeçmediğin, bittikçe yeniden aynısını aldığın şeylerini yaz da bilgilenelim...''


Konuyu okur okumaz aklıma ilk gelen şey, belki onuncu kutusunu aldığım '' Flormar Silkmatte 02 numara ''. Benim ten ve dudak rengimde doğal duruyor. Ruj taşırmaktan hiç hoşlanmam. Karşımda taşırmış birisi konuşurken de dikkatimi hiç toplayamam. Bu ruj dudak çizgisini falan da belirgin ve güzel gösteriyor. Hileye gerek kalmıyor yani.


Aşırı makyajlı görünen surat da sevmiyorum ben. Yani yakışana yakışıyor da bana olmuyor. Biraz fazla bir şey sürsem yüzümde bir ağırlık varmış gibi hissediyorum. O yüzden fondöten, pudra vs. asla kullanamıyorum. Bunlar yerine bb cream tercih ediyorum. Ve incecik olmasına rağmen gerçekten güzel kapatan bir öneri bırakıyorum. Yeni keşfettim ama bittikçe alacağım; ''Missha BB Cream '' (İndirimli set hazırlamışlar sevgililer gününe özel). Benim ten rengim beyaz olduğu için 21 numara aldım ama çok açık kaldı bende. Kore ürünü bir bb cream. Korelilerin beyazlık takıntısından olsa gerek. Bir sonraki sefere bir ton koyusunu alacağım.


Meşhur bir moda bloggerı gibi hissedemiyorum bir türlü. Şuraya parfüm koleksiyonu ekleyeyim demek isterdim ama ben parfümün tek olması gerektiğine inananlardanım. Bir tane parfümüm var; '' Calvin Klein Sheer Beauty ''. Bittikçe alıyorum. Çok temiz bir kokusu var. Parfüm kokularıyla ilgili sıkıntım var zaten. Ağır kokular başımı ağrıtıyor. Benim gibi 
çiçeksi, meyveli koku sevenler için ideal.


Yalnızca kozmetik olarak bakmıyorum konuya. Yıllardır eskidikçe almaktan vazgeçemediğim ve bana göre her türlü kıyafetle uyan ayakkabı  '' Converse ''. Ben sürekli kırmızı ve siyah alıyorum. Alıyorum derken umarım alıyorDUM'a dönüşmez bu cümle. O kadar artmış ki fiyatları ''Şaşkınız''. Yine de hayatım boyunca yalnızca bir ayakkbı seçme şansım olsa kesinlikle tercihim Converse'ten yana olurdu.

Benimkiler bu şekilde. Faydalı olursa ne mutlu. Yarın yine burada buluşalım.
(Bu arada fotoğrafların tamamı pinterestten alınmıştır.)


Ciao

xoxo Mrs. Fraser

Yorumlar

  1. Oo moda bloggerı teması tam olmuş yahu 😍

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki ben de kırmızı converse'lerimsiz asla dışarı çıkmıyorum.Havalar ısınsa da giysek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes yes yesssss yaşasın herkes kırmızı converselerini giysin !!!! 🙃

      Sil
  3. olmuş olmuş burası moda kokuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa güzel yorumlar okuyunca suratım aynen şu şekil oluyor : 😍 . Beğenmenize çok sevindim. Teşekkür ederim 💖✨

      Sil
  4. Bende yeni yazımı yayınladım :) Sizde yazıma bakabilirsiniz :)))) Desteğiniz için şimdiden çok teşekkür ederim. Yorumlarınıza geri dönüş yapıyorum.. :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir paylaşım olmuş
    converse en sevdiğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde converse “aman bez ayakkabı işte ya, aman demode” diyorlar. Ama bütün converse sevenler benim yazımın altında toplanmış. Çok mutluyum, teşekkür ederim 🌸💖✨

      Sil
  6. Dergi sayfası gibi olmuş ❤

    YanıtlaSil
  7. Parfüm ve makyaj konusundaki herşeye katılıyorum. Ama ruj sürmeye utanıyorum ahhahahah :)
    Converse candır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha bu yorum güldürdü 🙃 Ruj sürmeye küçüklüğümden beri bayılmışımdır, annemden gizli gizli sürerdim, sonra bir ton tantana. Bu kadar çok insanın hala conversi seviyor olmasına çok mutluyum 🤓

      Sil
  8. Diyorum ki bir Converse severler derneği kuralım, yaşımız kaç olursa olsun hiç mühim değil, yaşasın Converse aşkıı! <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yapalım bunu hemen !!!!!! Biz de bir converse challenge’ımı başlatsak 🤔🤓

      Sil
  9. ezgi sorularına harika cevaplar olmuş kalemine sağlık.
    En zor soru bence 9.soruydu bakalım diğer günler bizi ne bekliyor

    YanıtlaSil
  10. Korelilerin vardır beyaz ten takıntıları :) Converse vazgeçilemez bir ayakkabı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ab o beyaz ten takıntıları yaktı beni ama kozmetikte gerçekten çok başarılılar 🤓

      Sil
  11. Çok güzel... Converse bende çok beğeniyorum fiyatlar uçuk bu yaz bir tane edinmek istiyordum umarım olur :)

    YanıtlaSil
  12. Adeta yılların moda bloggeri Şeymoş dan inciler tadında bir yazı olmuş 😃😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo böyle düşünmene çok sevindim, o etkiyi yarattıysam ne mutlu. Çok teşekkür ederim 🙆🏻‍♀️💖✨

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar