28 DAYS BLOG CHALLENGE / DAY 17 / OLDIES BUT GOLDIES

(Pinterest)

HELLO AMIGO

Dün ''Yarın bambaşka bir konuyla görüşmek üzere'' demiştim ama bambaşka bir konuyla gelemedim. Çünkü bugünün konusu ''Takıntı denmez belki ama, bazı eşyalara takılırız eskise de hep onları kullanırız ya, var mı senin de böyle takılıp kaldıkların?''

Aslında dün liste konusunda ben takılıp kaldıklarımı yazmıştım ama yine birkaç şey ekleyeyim. Dün yazdıklarımı okumayan varsa oraya da bir göz atsın.

4 yıl önce aldığım kiremit rengi bir sırt çantam var ölüme bile kendisiyle gidebilirim. Sırt çantası kullanmayı çok seviyorum ve o çantam her şeye uyuyor. İçine her şey sığıyor. Ne kadar çok yıkanmaktan eskimiş de olsa atamayacağım ve kullanmaya devam edeceğim eşyalarımdan biri.

Lisede aldığım ipodum var yine çok az şarj tutsa da kullanmaktan vazgeçemediğim. Minik ve kıyafete tutturulabilir olduğu için yürüyüş yaparken, bisiklet binerken çok kullanışlı olabiliyor. Canım ipodum seviyorum seni.

Yine bi üç dört sene önce aldığım lacivert kapşonlu üstünde ''No Rules'' yazan bi sweatshirtüm var. Normalde çoktan tarih olması gerekirdi. Çünkü sweatshirt almak bende manyaklık derecesinde olan bir şey. Dolabımda kaç tane var bilemiyorum ama o lacivert olanı en çok seviyorum hatta son zamanlarda giymeye kıyamıyorum daha da eskimesin diye.

Daha dün bu tarz bir liste yaptığım için bugün yazmakta zorlandım. Şimdilik benden bu kadar. Yarın neyle karşılaşırız bekleyip görelim. Bu ayın bitmesini hiç istemiyorum, büyük boşluk olacak. Yine de bu challenge için çok teşekkürler Ezgissimo.

xoxo Mrs. Fraser

Yorumlar

  1. Ben de çok seviyorum sırt çantası kullanmayı, aşırı rahat :). Ipod da düzgün çalıştığı sürece gider zaten. Tahmin ettiğim ise çok kullanışlı dediğin gibi :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen tahmin ettiğiniz gibi, en küçüğü ekransız ama çok pratik 💖✨

      Sil
  2. Sırt çantası ve sweatshirt benim de vazgeçmediklerimden. No rules yazanını bulursam hele hiç kaçırmam :) Ben de bitmesini istemiyorum bu ayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir boşluk ve benim gibi yeniler için ben şimdi ne yazıcam düşüncesi 😔

      Sil
  3. Sırt çantası ne kadar çok doldurulabiliyorsa o kadar iyi :) Onsuz aslaa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle! God bless all backpack! 🙏🏻 🤓

      Sil
  4. Ah bende de var o daha da eskiyecek diye kıyamamak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevilen şeylerin hep devamı olsa keşke 🙃

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar