28 DAYS BLOG CHALLENGE / DAY 16 / THE LIST


THE LIST DAY

Hola amigos bonitos

Ezgissimo bugünü liste günü ilan etmiş. Demiş ki : '' Yine bir liste günü, herhangi bir konuda 10 maddelik bir liste hazırla.Artık konu sana kalmış.''

Ben de düşündüm düşündüm ve hayatta vazgeçemeyeceğim 10 şeyin listesini yapmaya karar verdim. Manevi bir konu olarak bakmıyorum. Yani bu listeye aile, arkadaş, erkek arkadaş vs. gibi duygu barındıran tarzda şeyler eklemeyeceğim. İnsanın hayatında ne zaman ne olacağı belli olmuyor. Asla vazgeçemem dediğimiz şey pat diye çıkıp gidebiliyor hayatımızdan ve vazgeçmek zorunda kalıyoruz. Ben maddesel vazgeçemediğim şeylerimi sıralamayı tercih ediyorum.

1.) Converslerim. Konu ben olunca bu soru beni eskiden beri tanıyan kime sorulursa sorulsun ''Şeyma converselerinden vazgeçemez'' der. Kendimi bildim bileli eskidikçe yenilediğim ve vazgeçemediğim tek ayakkabı.

2.) Ipadim. Telefonumsuz yaşayabilirim ama ipad olmadan çok zor. Şeyma the Tablet Reis diyebiliriz. Bütün hayatım tabletimin içinde gibi hissediyorum çünkü.

3.) Çilekli pasta. Mayıs çocuğu olduğum için tam çilek döneminde doğmuşum. Annem küçükken doğum günümde hep bahçeden topladığı çileklerle pasta yapardı. O tadı şimdi yediğim çilekli pastalardan alamam ama yine de en sevdiğim tatlıdır.

4.) Kafka'nın Milena'ya Mektupları. Hep başucumda durur. Üzgün olduğumda, mutlu olduğumda her türlü ruh halimde herhangi bir sayfasını açıp okurum. Okuduğum ilk günden beri bendeki etkisi hiç değişmedi. Çok seviyorum.

5.) Renkli çoraplar, pijamalar ve temiz nevresimler. Modum ne olursa olsun, güzel bir duş, temiz pijamalar, eğlenceli çoraplar ve mis gibi kokan nevresimler beni çok rahatır ve sakinleştirir.

6.) Kehribar taşlı yüzüğüm. Biraz maneviyata girmekten bir şey olmaz. Yüzük bana Barış'ın yıldönümü hediyesiydi. Üstünde burcumun sembolü ve taşı var. Vazgeçilmez aksesuarım. Uysun uymasın hep takıyorum.

7.) Flormar Silkmatte 02 numara rujum. Keşfettiğimden beri yaz kış başka hiçbir ruju sürmüyorum diyebilirim. Kaç kutu bitti, sayamadım. Bu listede kesinlikle olmayı hak ediyor. 

8.) Kokusuz mumlarım. Keşke kokuları başımı ağrıtmasa da kokulularını alabilsem. Mumların ışığı da yine beni çok rahatlatır. Biraz eski kafalı olduğumdan mum yakıp kitap okumayı, müzik dinlemeyi, bir şeyler yazmayı çok severim.

9.) ÇAY!!! Listenin başlarına yazmalıydım. Baş ağrısı falan deyince aklıma geldi. Herkesin bir kötü alışanlığı vardır. Benim sigaram falan yok ama çayım var. Bir günü çaysız geçiriyorsam o gün baş ağrısı beni mahvediyor. Psikolojik mi ne bilemiyorum. Ama yaz kış fark etmez güneş tepemde de olsa en sevdiğim içecek ÇAY.

10.) Bisikletim. Böyle son sıraya kaldı. Çünkü kendisinden bir süre önce vazgeçmek zorunda kaldım ama bu demek değil ki yerine yenisi gelmeyecek. Artık kulla
nılacak durumda değildi. Benden ayrıldığında yaklaşık 10 senelikti. Zor ayrıldık ama o da bu listeye girmeyi hak etti. En kısa zamanda yenileyebilmeyi umuyorum.

Benim listem böyleydi. Başkalarınınkileri okumak için sabırsızlanıyorum. Vazgeçemediğiniz şeyleri bana yorum bırakın. Sohbet edelim. Yarın bambaşka bir konuyla görüşmek üzere.

xoxo Mrs. Fraser

Yorumlar

  1. Çilek en sevdiğim meyve ama dediğin gibi eski çilekler yok artık. Hep saksımda çilek olsun isterim ne şanslısın ki senin bir zamanlar varmış, hala da vardır umarım :).

    Renkli çorap ve pijama ben de çok severim. Özellikle çoraplar, öyle güzel çoraplar var ki yumoş yumoş ben de çok alıyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef çileklerimiz artık yok 😔

      Renkli olan her şeye aşığım 🌸

      Sil
  2. Tam bir Şeyma listesi olmuş gerçekten 💜

    YanıtlaSil
  3. 5. maddeyi okuyunca mutlu olanlarr.. ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyadaki en huzur verici şeyler olabilir 💖✨

      Sil
  4. Harika maddeler. Şuan elimde çay yazını okuyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Şeyma'yı tanıyalım listesi olmuş bence bu :))

    YanıtlaSil
  6. 11. Fransisko Lachowski bardağım. Hep baş ucumda durur ona baktıkça en sevdiğimi hatırlarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplığımın en görünür yerinde durur ve kullanmaya kıyamam 💖✨

      Sil
  7. Öyle keyifli yazmışsın ki nevresimlerin temiz kokusu geldi. Çay, bisiklet ve renkli çoraplar da en sevdiklerim arasındadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa keyifle okuduysanız çok mutlu oldum, teşekkür ederim 🙆🏻‍♀️

      Sil
  8. Harika bir liste olmus. Okurken ne kadar benziyoruz dedim... Moralim bozukken yaptigim ilk is dus ve nevresim degismek. O temiz nevresimde uyunan ilk gece uykusu da bir basssska...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Bana en huzur veren ve rahatlatan şey olabilir 💖✨

      Sil
  9. Yine ponçikliğini ortaya sermişsin çok güzel liste olmuş 💞❤

    YanıtlaSil
  10. çilekli pasta en sevdiğim, ama hormon kullanmaktan tadı kalmadı artık çileklerin.
    5 numara kalp ben <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 numara herkesin favorisi olmuş💖✨ hormon konusu maalesef evet 😔

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar