28 DAYS BLOG CHALLENGE / DAY 15 / SALVADOR DALİ


GÜZEL BİR GÜNDEN SELAMLAR

Verdiğim bir günlük fireden sonra Ezgissimo 'nun bugün seçtiği konuyu yazayım:

''En çok merak ettiğin bir şeyi araştır, iyice öğren bize de anlat. Bilgileri paylaşalım belki başkasına farklı şekilde temas eder.''

Okulumun başlamış olmasından dolayı bir koşuşturma içerisinde olduğumdan kapsamlı bir araştırma yapacak vaktim olmadı. Hatta bir kaç hafta önce Van Gogh'la ilgili youtube'da bir video izlerken Dali'yle ilgili altta çıkan ama çok ilgimi çeken bir videoyu bırakacağım aşağıya. Ünlü ressamların hayatı bana hep ilginç ve çekici gelmiştir. Salvador Dali'ninki de fazlasıyla ilginç. Her ay bir ressamın hayatını araştırmaya ve eserlerini incelemeye karar vermiştim. Salvador Dali Mart ayına denk geliyor normalde. Ama yine de bugün buraya onunla ilgili bir video koymak istedim. Umarım sizler içinde ilgi çekici olur :


Ciao

xoxo Mrs. Fraser

Yorumlar

  1. Ne kadar güzeldi..Gerçek sanatçıların deliliği bile sanatsal oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delilik ve sanat birbirinden ayrılmaz ilinti gibi geliyor bana

      Sil
  2. Çok faydalı oldu
    Bilgi sahibi oldum teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. okuldaki internet ile izleyemiyorum ama evde izleyeceğim....

    YanıtlaSil
  4. Sanatçıların birbirinden farklı ve bazende ders alınacak hikayeleri oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Önceden bir resme bakıp onları yorumlayabilen insanları garip bulurdum. ''Burdan nasıl bunu çıkarabildi şimdi?'' falan derdim ama erken ayılanlardanım, şükür

      Sil
  5. Salvador Dali’yi kendime benzettiğimden diğer ressamlardan farklı tutmuşumdur hep. O da benim gibi arkadaşının arkadaşlarını hiç sevmezmiş. Böyle de kral bir adam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu profilde adsız yorumlara cevap verilmiyor 😶

      Sil
  6. Harika bir seçim olmuş :) Şu okul koşuşturmacanda bile yazıyorsun ya çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevkle yazıyorum, bu ay hiç bitmese diyorum hatta... İyi ki katıldım bu challenge’a 🙏🏻💖✨

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar