28 DAYS BLOG CHALLENGE / DAY 9 / STRANGER THINGS

HELLO CANİKOLARIM

Bu blogdaki yazıları sadece tanıdıklarımın okuyacağını düşündüğümden kendimi tanıtan bir blog yazısı henüz yazmamıştım. Ama öyle olmadı. Çok güzel insanlarla tanıştım bu blog sayesinde. Ve en sevdiklerimden birinin challenge'ında kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Başarıyla bitirmeyi umarak 9. günümün içerisindeyim. Konu da kendimi tanıtmak olmasa da azıcık ucundan olabilir sanki.

Bugün Ezgissimo diyor ki ''Hakkında 5 garip şeyi söyle de bilelim ne kadar arızasın''.

İlk olarak ne kadar arıza olduğumla ilgili bir görsel bırakayım; bir dönemimin büyük aşkı Enrique'ciğimle asla SHOP olmayan bir fotoğrafımız:


Hakkımda 5 garip şey söyleyebilir miyim bilmiyorum. Bana göre benle ilgili en garip şeyle başlayacağım : İnsanların üsütlerine giydikleri veya herhangi bir şekilde vücut ısılarını bulaştırdıkları şeylere dokunamıyorum. Bu bir hırka, kazak  yani giyilecek bir şey olabilir; bir kitap da olabilir. Kısaca o sıcaklığın geçtiği aklınıza gelebilecek her şey buna dahil. Bunun altında yatan sebebin mağazada satış elemanı olarak çalıştığım zamanlarda insanların çok üzülerek söylüyorum ama ne kadar pis olduğunu görmem olduğunu düşünüyorum. Belki başkalarına göre ben öyleyimdir bilemiyorum ama bir kabinde hiçbir zaman bir pantolonu veya herhangi bir şeyi deneyip çıkarıp ters bir şekilde yere atmadığıma yemin edebilirim. İnsanların bazı davranışlarına maalesef akıl sır ermiyor. Bir de yeni aldığınız bir şeyi asla yıkamadan giymeyin. Asla!

İkinci olarak; (bunu son zamanlarda olabildiğince törpüledim ama yine de söyleyeyim) konuşurken düşünmüyorum. Yani bir insana bir şeyi söylerken ondan yanlış anlamlar çıkarabileceğini düşünmeden söylüyorum. Çünkü ben söylerken yanlış bir amaçla söylemiyorum. Yani altına anlam yüklemiyorum. Direkt düşündüğüm şekilde söylüyorum. Ama insanlar altını kurcalayıp çok yanlış anlayabiliyor. Buradan da belirtmiş olayım bir şeyi söylerken içine farklı anlamlar yükleyerek söylemiyorum. Benim söylediğim şeyler üzerine düşünmeyin çünkü birine kötü bir şey söylemek istiyorsam da onu o şekilde söylüyorum. Direkt söylediğimi alın. Çünkü elekten geçirdiğim cümleler benim için de pek samimi olmuyor. Bu şekilde yürüyen her türlü ilişkiden uzaklaşıyorum. İçinde samimiyet barındırmayan hiçbir şeyden hoşlanmıyorum. 

Yatağımda benden başkasının yatmasından tek cümleyle ''nefret ederim''. Aslında bu vücut ısısı muhabbetiyle de ilintili bir konu, aynı zamanda koku vs. Beni psikolojik olarak mahvediyor. Aşabilmeyi çok isterdim.

Sinirlendiğimde ağzımdan tek bir kelime çıkmaz. Hatta çıkmaz değil çıkamıyor. Sanki ağzıma bir kilit vurulmuş gibi oluyor. İstesem de konuşamıyorum. Karşımdaki insana neden kızdığımı asla söyleyemiyorum. Ama söylemek istemediğimden değil tamamen fiziksel bir şey gerçekten çenem açılmıyor.  Bu sefer içimde birikiyor ve sonucu çok daha kötü bir patlama oluyor. Hayatta kendimle ilgili aşmak istediğim en önemli sorunlar listemin ilk sıralarında geliyor. Ama yok o kilit açılmıyor maalesef.

Şöyle bir baktım da kendimle ilgili garip şeyler de hiç iç açıcı değil. En azından bunları açıklayabilmiş olayım. Herhangi bir sorunda bu yazım da referansım olsun. Ezgissimo en büyük teşekkürler sana...

Hasta la mañana 

xoxo Mrs. Fraser

Yorumlar

  1. Ben de yeni kalkan birisinin yerine oturmayı hiç sevmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o sıcaklık, düşüncesi bile beni mahvediyo 🤦🏻‍♀️

      Sil
  2. Fotoğraftan sonra koptum, ne güzel de shopsuz bir fotoğraf :):):).

    YanıtlaSil
  3. İnsanız sonuçta ve ne güzel açık yüreklilikle ifade edebilmen bunları
    Belki de hepimiz keşke sinirlendiğimizde konuşamasak🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim konuşmamam bi bakıma hayırlı oluyor ama işte keşke bana zarar vermese 🤦🏻‍♀️

      Sil
  4. Etabın zor sorusuna harika cevap olmus

    YanıtlaSil
  5. Foto şahane :) Kendimle benzer gariplikler gördüm :) sinirlenince konuşamamak belki de iyi birşey sonradan pişman olacağınız şeyler söylenmemiş olur ama söylemeyip içimizde birikmesi de iyi değil, bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün başkalarının bu soruya verdiği cevaplarda ben de kendimden çok şeyler buldum, çok benzer gariplikler. Hatta farkına varmadığım garipliklerimin farkına vardım 🤓

      Sil
  6. Bence çok da arıza değilsin yahu gayet hak verdiğim şeylerden ya da ben de en az senin kadar arızayım 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte kankilik böyle bişey aynı arızalıklar 🤓

      Sil
  7. Kesinlikle fotoşopsuz:)

    Insanlarla yoğun olarak uğraşan işleri yapanlarda görülmesi doğal tepkiler aslında..Bilakis tuhaf değil normal olduğunuzun kanıtı bunlar bence ..şarkıcı abimiz mevzu dışı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah benim bir zamanlar o şarkıcı abimize olan aşkım 😍😍😍

      Sil
  8. Bence arıza bir insan değilsin harika ponçik bir insansın ❤��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kadar ponçik değilim ama kankişim 💖⭐️💫

      Sil
  9. şahane foto :)))))
    ah insanları anlamak zor, birinci madde üzerine söylüyorum. ama sinirliyken konuşma boşver, benm de basiretim bağlanmış gibi hissederim ama konuşup pişman olacağıma susayım daha iyi derim hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında çünkü o anlarda içimden geçenleri sakinleşince düşündüğümde iyi ki söylememişim diyeceğim türden olabiliyor 🙃

      Sil
  10. Fotograf ❤️ Ben😂Koptum görünce yemin ederim🤣Yalnız degilsin benim de yatagıma kimse yatamaz takıntım var🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakışırdık Enrique’ciğimle ama işte gitti o tenisçiyi aldı bi de iki çocuk yaptı ah ahhhh 🤦🏻‍♀️

      Sil
  11. Isı olayı bende de birazcık var.Ama tanıdıklarım için geçerli değil.Tanımadığım birinin kalktığı yere ben oturamam mesela, eğer orası hala sıcaksa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakınım değilse ben yine de sorun edebiliyorum ya yeni tanıştığım biriyle tokalaşmaktan bile çok çekinirim bana el uzatılmaığı sürece uzatamam keşke aşabilsem bunu 🤦🏻‍♀️

      Sil
  12. Gençlik ateşi ne güzel şeydi ya, shop yapardık kimseye de hesabını vermek zorunda kalmazdık ohh! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim fotoğrafı arkadaşım yapmıştı. Ben becerebilsem hala yaparım 😂😂

      Sil
  13. sinirlenince bulaşık makinesi boşaltanlar da aynı grupta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla herkese böyle sinirlenmeler dilerim. En üşendiğim şey olabilir bulaşıkla ilgili her şey 🤓

      Sil
  14. Fotoğrafa bayıldım :D Merhabalar bu arada, ben Sakura, blogunuzu şimdi keşfettim. Aslında bunların çoğu bende de var, o yüzden bana pek de garip gelmedi diyebilirim ;) Bloguma da beklerim sakuramevsimi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, teşekkür ederim. Ben de sizi okuma listeme ekledim :)

      Sil
  15. İlginçmiş gerçekten özellikle vücut ısısı olayı.

    YanıtlaSil
  16. Zor durumlar.Bazen koku hassasiyetimden dolayı çok yoruluyorum.Ne yazık çocuklarıma da aşılamışım.İnsanlardan soğuyorum.
    Her kes güzel kokmalı,evimiz,yatağımız,arabamız,hele giysilerimiz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar