28 DAYS BLOG CHALLENGE / DAY 18 / A NEW BEGINING


HELLO MY DEARS

''Evet, bugün yaratıcı günümüz, bugün blogun için yeni bir seri başlat. Bu yazı ilki olsun ve elinden geldiğince her ay devam ettirmeye çalışabilirsin mesela...'' demiş Ezgissimo.

Aslında böyle bir fikir aklımda vardı. Bu aydan itibaren her ay bir sanatçıyı iyice araştırıp onlar hakkında kısa ama işe yarar bilgiler veren bir seri yapmayı düşünüyordum. Hala düşünüyorum ama bu ay aşırı yoğun olduğumdan dolayı araştırma yapacak vaktim olmadı.

Biraz düşündüm ve hayatta yapmaktan en keyif aldığım şeylerin başında alışveriş yapmak geliyor. Bununla ilgili bir şey yapmaya karar verdim. Size hayatınız boyunca eşlik edecek, modası geçmeyecek parçalar hakkında blogumda her ay yazacağım bir bölüm başlatmaya karar verdim. Başlığımızda ''Neyi Ne ile Giysek'' olsun.

Let's get started!

(pinterest)

CAMEL MANTO

İnce ama önemli ayrıntı : Rengi çok iyi seçelim (kızıl ve açık kahve alt ton olan altın sarımsı kahverengi, kısaca deve tüyü rengi dermişim )
Neden öncelikle bu parçayı seçtim?

Çünkü buz gibi soğuk bir kış ayında uzun bir camel mantoyu üstünüze alıp çıkamayacağınız kıyafet yok denebilecek kadar az.

Nasıl şık bir görüntü yakalarız? Görene ''WOOOOOWW'' dedirtiriz?

İçine bembeyaz bir kombin ; beyaz pantolon, beyaz bir kazak veya beyaz diz boyu bir elbise.
Daha esrarengiz görüntü için simsiyah bir kombin, aklınıza gelecek herhangi bir şekilde; sadece simsiyah.

Daha cool, çabasız bir görüntü için; boru paça bir jean üstüne bembeyaz bir gömlek.

Alternatifler çoğaltılabilir. Ben yakalayabileceğiniz top look'ları örneklendirmek istedim. Konuya çok ani giriş yapmış bulunduğum ilerleyen zamanlarda bu konuyu daha geliştirmiş olarak yazacağım. Belki kendi kombinlerimi fotoğraflayarak.Umarım işinize yarar bir bölüm başlatmış olabilirim. Ben yazarken çok keyif alacağıma eminim. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

(Yazdıklarımın referansı Nina Garcia. Ben kendisinin kitabından ve röportajlarından çok şey öğrendim giyinmak adına )

See u

xoxo Mrs. Fraser





Yorumlar

  1. Güzel düşünülmüş bir seri😊

    YanıtlaSil
  2. Moda meraki olanlarin cok isine yarayacaktir eminim, Nina Garcia bende cok severim ayrica :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nina Garcia, umarım gerçekten birilerinin işine yarar 🌸

      Sil
  3. Oo moda kızı Şeyma iş başında. Hayırlı olsun yeni serin canımcım 💜

    YanıtlaSil
  4. Keyifle takip edeceğimiz bir başka güzel seri olacak o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa çok teşekkür ederim, umarım keyifli okunabilecek şekilde yapabilirim 💖✨

      Sil
  5. Vizon kaban kot pantolon uyumunu ben de çok severim.İlhamlar gelecek o zaman bu seriden bol bol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım o ilhamları karşı tarafa geçirebilirim 🙆🏻‍♀️🌸✨

      Sil
  6. Ne güzel bir seri, çok sevdim :) Haydi o zaman serinin yolu açık olsun

    YanıtlaSil
  7. Harika öneriler
    Bu seriyi çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa sevmenize çok sevindim, teşekkür ederim 💖✨

      Sil
  8. ilginç bir paylaşıma daha denk geldim sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım iyi anlamda ilginç gelmiştir 🙆🏻‍♀️

      Sil
  9. Hoşuma gitti.
    Beyaz renkler ile ilgili öneriler özellikle.
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa çok teşekkür ederim, umarım birilerine faydalı bir seri başlatmış olurum 💃🏻❤️✨

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar