28 DAY BLOG CHALLENGE / DAY 1


Ciao Amici

Ezgissimo'nun challenge'ına katıldım ve başlıyoruz.

 İlk gün konumuz ''Bu meydan okumaya başlamayı neden kabul ettin?''

Çünkü Ezgissimo'nun blogu, yaptıkları, yazdıkları, paylaşımları takip ettiğimden beri favorim. 

Aslına bakarsanız benim blog açma sebebim yazı yeteneğimi geliştirmek. Hem ileriye dönük olarak yapmak istediğim şeyler için hem de klasik sınavlardaki başarımı yükseltmek için (ikinci üniversitemdeyim; diğer okulda ve ondan önceki dershane sürecinde test sınava o kadar alıştım ki klasikte bildiğim şeyleri yazamıyorum). Bu challenge'ın da 28 gün boyunca her gün yazmayı hedeflemesi benim için iyi olacak. Umarım tamamlayabilirim.

Challenge için seçilen konuları çok sevdim. Yoksa böyle bir şey kolaylıkla ilgimi çekmezdi; zor gelirdi, üşenirdim ama Ezgissimo sen bir tanesin.

Şimdilik bu kadar.

Her gün burada görüşmek üzere

Arrivederci

xoxo Mrs. Fraser


Yorumlar

Popüler Yayınlar