28 DAYS BLOG CHALLENGE / DAY 7 / MISSING



Yeni bir günden, yeni bir yazıdan selam herkese

Ezgissimo'nun bugünkü sorusunun cevabı beni hiç düşündürmeden soruyu okur okumaz beynimde parıldadı. Sorumuz şu ''En çok neyi özlüyorsun bu hayatta hiç düşündün mü?''

Bu hayatta en çok birilerine gerçekten güvenebildiğim zamanlarımı özlüyorum. Bu hayatın benden alabileceği en büyük şeyi ''güven duygumu'' aldığını düşünüyorum. Çünkü hayatta bir çok şeyin güvenmekle başladığını ve buradan ilerlediğini düşünüyorum. En azından benim için böyle ve bu şekilde yaşamak çok zor.

İç açıcı bir şeyler yazamadığım için üzgünüm. Ama bu soru içimdeki büyük bir boşluğu hedef aldı. Aşmaya çalışsam da insanlara % 100 güvenle yaklaşamıyorum (hatta % 50'yi bile bulmuyor). Hep düşünmeden konuşan, önünü arkasını hiç düşünmeyen biri olarak kurduğum cümlelere bile dikkat eder oldum. Yanlış anlaşılma korkusu oluştu bende. 

O yüzden hayatım boyunca en çok insanlara güvenebildiğim zamanlarıma özlem duyacağım. Bu hissi umarım geri kazanırım demiyorum artık çünkü olmuyor. Yalnızca şunu söyleyebilirim bu yazıyı her kim okuyorsa veya okumuyorsa umarım içinde kötü niyet barındırmayan hiç kimse böyle bir boşluğa düşmez. 

Yarın daha neşeli bir konuyla görüşmek üzere 

xoxo Mrs. Fraser

Yorumlar

  1. Gerçekten bu duyguyu unuttuk artık.Özlemekte o kadar haklısınız ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de umarım geri kalan hayatımda, hayatımızda iyi insanlarla karşılaşabilmeyi diliyorum 🙏🏻🌸

      Sil
  2. Güven duymama hissi, kişisel olarak defo hissini besliyor.

    YanıtlaSil
  3. O kadar iyi anlıyorum ki sizi.
    İnanın içinden geçenleri yazmissiniz.
    Bu sanal aleme niye Daldık .
    İste bu yüzden bir küçük umut pesindeyiz hala.
    Hala içimizde bir yerlerde kalmis,minik kırıntıların arayışları icindeyiz.
    Ben umudunu korkuyorum,sizede tavsiye ederim.
    Sakin umut etmekten vazgeçmeyen.
    Az da olsa bir yerlerden iyiliklerimizi kucaklayıp birbirimizi buluyoruz.
    Sevgile.
    Yazismak dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. İyi dilekleriniz ve özenle yazdığınız bu yorum için çok teşekkür ederim. Aynı fikirde olduğum insanlarla konuşmak, ortak paydada buluşabilmek gerçekten çok güzel ✨

      Sil
  4. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi izliyorum, anketinize de katıldım 🙅🏻‍♀️

      Sil
  5. Yanlış anlaşılma korkusunu bizde oluşturan insanlar yanlışlar. Üzülme hiç, o güven duygusunu dibine kadar hissettirecek insanlarla karşılaştırsın Rabbim seni ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Umarım dediğiniz gibi olur. İyi dilekleriniz için teşekkürler. Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın 🙏🏻

      Sil
  6. bu konuda yanlız değilsin.ortak sorun ve sonuçlarımızdan biri toplumca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense hep birlikte yakınıyoruz ama hiçbi şey değişmiyor. Bu da ayrıca üzücü

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar