28 DAYS BLOG CHALLENGE/ DAY 5 / INSPIRATION


HOLA HOLA HOLA

Ezgissimo  ''Sana ilham veren şeylerden bahset belki başkasına da ilham kaynağı olur.'' demiş. Bahsedeyim;

1.) Gezip gördüğüm yerler benim başlıca ilham kaynağım. Gezilerimle ilgili blog postlarımda göreceksiniz profesyonel fotoğraflarım yok. Fotoğraf çekilmekten çok orada ne var ne yok incelemek, fikir edinmek daha çok hoşuma gider. Aslında fotoğraf çok önemli, insanlara ulaşabilmek açısından, gördüğüm ve bana ilham veren şeylerin onları da etkileyebilmesi açısından ama sanırım bu konuda biraz daha çalışmam gerekecek. Neyse ki Barış (The Boyfriend) fotoğraf çekme konusunda çok başarılı. Onun çektiklerini paylaşırım sizlerle.

2.) İzlediğim diziler ve filmler. Hatta Gossip Girl dizisinde olan, hatta ülkemizde olan ama hiç yaygın olmayan, hatta bazen söylediğimde ''O ne yaa'' tepkisini aldığım, benim çok çok sevdiği bir şey gelecek planlarım arasında. Ne olduğunu şimdilik yazmayacağım. Eğer bu hayalimi gerçekleştirebilirsem her detayı burada mutlaka olacak. 

3.) Çocuk kitapları. Sınıf öğretmeni adayıyım. Çok hevesli olduğum bir meslek mi? Tartışılır. Maalesef ülkemizdeki istihdam probleminin beni ittiği, şimdilik mantıklı gelen bir meslek. Bu yüzden çocuk kitapları bana mesleğimle ilgili ilham veriyor. Aynı zamanda eğer kararlarım değişmezse (ki ben ikizler burcuyum 3 saniyede bir değişiyor.) çocuk edebiyatı alanında uzmanlaşıp aynı zamanda çocuk kitabı yazarı olmak istiyorum.

Aslında bana ilham veren, hayatımın içinde olan birçok şey var. Çok basit bir şey de olabilir bu. Ben en spesifik ve belki birilerinin de işine yarayabilecek olan ilk üçü yazdım. Umarım birileri için ilham kaynağı olur.


See u tomorrow

xoxo Mrs. Fraser

Yorumlar

  1. merhaba meydan okuma etkinliği sayesinde buldum blog sayfanızı..takibe aldım..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çocuk kitaplarına bambaşka bir ilgim var. Şayet ilerde bir kitap yazacak olursanız okumayı çok isterim :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gelecek planlarımda üst sırasındaki hedeflerimden biri. Umarım gerçekleştirebilirim 🤓

      Sil
  3. Filmler bana da fazlasıyla ilham veriyor ama çocuk kitapları fikrini çok beğendim doğrusu.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım fikrimi hayata da geçirebilirim 🙆🏻‍♀️✨

      Sil
  4. Güzel soruya güzel cevaplar olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir challenge oldu. Her gün herkesin ne yazdığını merakla bekliyoruz 🌸

      Sil
  5. Gerçekten de gezip görülen yeni yerler ilham veriyor insana

    YanıtlaSil
  6. çocuk kitapları gerçekten ilham kaynağı....
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ben de planlarımı yoluna koyarım, benim yazdıklarım da birileri için ilham kaynağı olur 🙆🏻‍♀️✨

      Sil
  7. bu arada blogumda çekiliş var beklerim. :)

    YanıtlaSil
  8. Bölümünü çok takdir ettim :) Eminim mesleğine başladığında çokça çocuğa yeni penceler açacaksın:)
    Onlara ilham olacaksın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar seçtiğim meslek beni korkutsa da İnsanların ilkokul öğretmenleriyle ilgili güzel hatıralarını duymak beni çok heyecanlandırıyor. Umarım dediğiniz gibi bir öğretmen olabilirim 🙆🏻‍♀️

      Sil
  9. Çocuklarla ilgili mesleklerde ilham kaynağı başlı başına belli zaten :) Ve her çocuğun kahramanıdır ilkokul öğretmeni.
    Hele bir de o çocuklara kendi hikaye kitaplarınızı okutursanız çok şahane olmaz mı :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olduğunu düşünüyorum, umarım hedeflediğim şekilde yapabilirim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar