HELLO AUTUMN

(Pinterest)

AHOJ MY BABES
“Ahoj” gerçekten ahoy diye okunuyormuş bu arada (Duolingo'dan öğrendim),  Prag’la ilgili gezimi anlatırken böyle bir giriş yapmıştım ve o zamanlar bu kelimenin hayatımın bir döneminde belki en çok kullanacağım kelime olacağı aklıma gelmeyerek...

Koskoca bir üç aylık aradan sonra yeniden yazabildiğim için mutluyum. Geçen üç ayın nasıl geçtiğini anlayamadan geçti. Çünkü çalışıyordum (Bununla ilgili Aralık ayının başında detaylı bir yazı yazacağım). Çalışmaktan başka hiçbir şeye vaktim yoktu denilebilecek yoğunlukta bir çalışmaydı.

Bir hafta sonra bu akşam bambaşka bir yerde olacak olmanın garip hissiyatı içerisindeyim. Hiç böyle hissedeceğimi düşünmemiştim. Bu yazı böyle bir ''Hoşgeldin Sonbahar'' şeysi gibi olsun. Zaten bundan sonra bütün böğürerek ağlamalarıma kadar burada olacağım.

Daha önce burada yazdığım üzere bir dönemliğine Erasmus için Çekya'ya gidiyorum (Ananeme göre orası Çek Hürriyeti; gitmesem çok daha iyi olacak bir yer). Bana belli olmaz bu süre uzar, kısalır. İkizler burcuyum; hem ağlarım hem giderim. bunları bir kenara koyduğumda ilk defa bir yere gideceğim için üzgünüm. İlk defa ailemden, evimden, sevdiklerimden bu kadar uzun süreliğine uzak kalacağım. Ama sülalemiz kadınlarının aklına koyduğu şeyden asla geri atmama gibi bir huyu vardır. Ben de ne kadar içimden bir Şeyma '' Hadi vazgeç, kal, gitme'' dese de geri atmıyorum. Gidiyorum sevgili arkadaşlar.

Bu süreçte burada kendi Erasmus sürecimde internette arayıpta bulamadığım her bilgiyi paylaşıyor olacağım. Özellikle bankalarla ilgili durumu hala çözemedim. En az kayıpla nasıl para çekilir? Bilen varsa daha önce Çekya'da yaşayan veya bir tanıdığı olan varsa lütfen bana yazsın. Çok makbule geçer.

Ben Palacky Universitesi'ne gidiyorum. Okulla ilgili, kaldığım şehirle, yurtla ilgili her ama her şeyi paylaşacağım. Yani şimdilik planlar böyle.

Bu sonbahar ve kış bu blogda az çok neler okuyabileceğinizin sinyallerini verdiğime göre Şeyma kaçar. O bavula her bir şey eklediğimden gözümden bir damla yaş düşüyor. Umarım bu deneyimi yaşayan arkadaşlarımın dediği gibi her şey çok güzel olur. Yas sürecimi hızlıca atlatırım.

DOBRY VECER MY DEARS






Yorumlar

  1. Allah'ım bu gözler kimleri görüyor 😍 Şeyma is back. Özlicemm seni beni bırakıp gidiyorsun Hendek'te 😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma üzgün ve kederli çok çok özleneceksiniz 😪

      Sil
  2. Bende bu hisler ağır bastığı için Erasmus'a gitmemiştim ama bu deneyimi de yaşamaya değer olduğunu düşünüyorum :) Umarım bu ayrılma hüznünden kat kat fazla güzel duygularla süper bir dönem geçirirsin! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler destekleyici yorumunuz için umarım bu üzüntü hemen geçer üzerimden 😞

      Sil
  3. yolun açık olsun
    bilmediği sulara yelken açma cesareti gösteren senin gibi gençleri çok takdir ediyorum
    hemen uyum sağlayacağına inanıyorum
    kolay gelsin başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler umarım hemen uyum sağlarım 😞

      Sil
  4. Bence üstesinden geleceksin canım o cesareti görüyorum sen de :))
    Umarım her şey yolunda gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o cesaret var da şu özleme duygusunu da içimden atabilsem 😞

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar