MİMLENDİM / HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY


Murg, Switzerland

Her ne kadar burada daha çok bulunmak istesem de zamansızlık beni bitiriyor diyerek selam vermiş olayım sevgili arkadaşlar. Canım arkadaşım Gonci'm '' Gonca'nın Dünyasından '' beni bir mime etiketlemiş, yani burada olmak boynumun borcu. Zaten onun sayesinde buradayım. Görelim bakalım sorularımı;

1- Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?

Kendimde sevmediğim tek özelliğim, sinirlendiğimde kesinlikle konuşamıyor oluşum. Ama bu tamamen benden bağımsız olarak gerçekleşen bir durum. Çenem kapanıyor hatta eğer çok sinirlendiysem üşüyorum ve titremeye başlıyorum (bu çok üzgün olduğumda da oluyor). Sebebinin bilimsel açıklamasını bilen varsa bana yazsın. Karşımdaki insanlardan çok bana sorun oluşturan bir durum aslında. 

2-En büyük takıntın nedir?

Yatağımda benden başkasının yatması beni ciddi anlamda çıldırtır. Kokularla ilgili takıntım var. Ben evde yokken annem herhangi birine (misafir, akraba vs.) yatağımı vermişse bunu ben bilmiyor olsam da direkt kokudan anlarım ve yatağın üstünde ne var ne yoksa değiştiririm. Keşke aşabilsem bunu. Ek olarak dışarıdan gelinen kıyafetlerle yatağıma oturulması da beni çıldırtan bir diğer unsur.

3-Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?

Kimsenin bilmediği değil herhangi bir sırrım yok desem doğru olur.

4-Hayatta en büyük başarın nedir?

Başarı, çok geniş ve kişiden kişiye değişebilecek bir kavram. Benim hayatta en büyük başarım bence yapmak istediğim şeyler konusunda kendi iç sesimden başkasını dinlememek. 3. sınıfta okuduğum bölümü bırakıp başka bir bölüm okumaya başladım. Birilerine danışsaydım belki olmayacaktı bu ama kendim karar verdim ve yaptım. Kafama koyduğum şeyleri yapabiliyor olmak benim en büyük başarım (okul sadece küçük bir örnekti).

5-Sen en mutlu eden şey ya da şeyler?

Bundan bir süre öncesine kadar mutlulukla alakalı yetinmeyen biriydim sanırım. Hep üzülecek bir sebep bulurdum. Ama uzun zamandır üzülecek şeyler bulmak yerine hayatımda oluşan olumsuz durumlardan bile ufakta olsa olumlu bir taraf bulup çıkarıyorum. Bu şekilde düşününce insanın mutlu olacak yüzlerce sebebi oluyor. Benim en büyük mutluluk sebeplerim canım kardeşim miniğim Yusuf, erkek arkadaşım ve ailem. Seyahat etmek beni çok mutlu ediyor ve şu an Erasmus öğrencisi olmam sebebiyle de elimde bir sürü yer görme fırsatı oluyor. Bu yüzden teşekkür ederim hayatıma :)

6-Sevdiğin ünlü kim?

Bu soruyu şarkıcı, oyuncu vs. olarak algılamıyorum. Şu aralar en sevdiğim ve yakından takip ettiğim ünlü, canım tarihçimiz İlber Ortaylı. Her ne kadar yaşadığı dolu dolu hayat bir tık depresyona soksa da seviyoruz vesselam. 

7-Şansa inanır mısın? Şans getirdiğine inandığın bir eşyan var mı?

Şansa kesinlikle inanmıyorum. Şans, eğer insanın başına gelen güzel şeylerse ben bunların tamamen insanın eylemleriyle ilgili olduğuna inanıyorum. Güzel şeyler yapan güzel şeyler bulur. Bir şeyi isteyip onu elde etmek için emek verirsek bu er ya da geç bizi bulur. Belki bizim istediğimiz zamanda olmaz ama mutlaka olur. Benim hayatım boyunca hep böyle oldu. 

8-Hayalindeki meslek ve nedeni?

Hayalimdeki meslek mimarlıktı. Olmadı ama bu olmayacağı anlamına gelmez (deermişim ve yine bölümü bırakırmışım). Hayatta ne zaman ne olacağı belli olmaz diyelim.

9-Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

Kafam bozukken direkt duşa girer bunu atlatmak için ne yapacağımı düşünürüm. Nedense su beni çok rahatlatıyor ve daha mantıklı düşünmemi sağlıyor. Sonra biraz bakım, ohhhhhh kafa bozukluğu falan kalmaz, missss gibi olurum. Bir de duşun üstüne mis gibi bir sıcak çikolata ve battaniye keyfi, değmeyin bana :) 

10- En sevdiğin film ya da dizi?

En sevdiği dizi bütün tartışmalara kapalı olarak ''Gossip Girl''. Aslında bir önceki sorunun cevabında sıcak çikolatalı battaniye keyfine Gossip Girl'ü ekleyebilirim. Acayip kafam dağılıyor Gossip Girl izlerken. 93874598 kez izlesem de sıkılmayacağım (Queen B'nin askerleriyiz!) En sevdiğim film çok değişken benim yaa ama son zamanlarda Netflix'te ''Fırtına Anı'' diye bir İspanyol filmi izledim, bayıldım. ''Dark'' tarzı dizi, film sevenlere tavsiyemdir. (Bu arada Dark da en sevdiğim diziler listesinde birincilikte Gossip Girl'le kapışır.)

11-Kendine hangi sorunun sorulmasını istersin ve cevabın ne? 

Bu üzerinde biraz düşünmem gereken bir soru sanırım ama aklıma ilk gelen şu oldu ; ''En çok görmek istediğin ülke hangisi ve neden?'' diye sorayım: 

Şu sıralar İskandinav ülkeleriyle kafayı bozmuş durumdayım. Soruyu kendim sordum ama derinlikli bir neden veremem bu cevaba. Sadece kültürleri ve yaşayış tarzlarını merak ediyorum. Mimarileri çok hoşuma gidiyor. İnsan, dünyanın en mutlu insanları neler yapar, nasıl yaşar merak ediyor yaa :)

Mimlediklerim; 

Takip etmekten çok keyif aldığım ve tavsiyelerini gerçekten dikkate aldığım;  Fulinblog
Ve burda olduğum ilk günden beri bloguna aşık olduğum; Ezgissimo

Keyifli okumalar herkese

xoxo S. Fraser

Yorumlar

  1. Öncelikle mimlediğin için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Güzel yorumun da ayrıca onore etti <3 çok tatlısın.

    Su tüm kafa bozukluğuna iyi geliyor değil mi ?
    Bir de boşver sinirlenince konuşma daha iyi, en azından sonradan pişman olacağın şeyler yapmazsın.
    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, en yakın zamanda cevaplarınızı okumak dileğiyle 🌸💕✨

      Sil
  2. Uuu şeymoş cevapladığın için teşekkür eciyoree 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek kankilopum, asıl mimlediğin için ben teşekkür ederim ⭐️💫

      Sil
  3. Bendw yeni yaptım bu mimi. Çok keyifli olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen sizinkini okumaya geliyorummmm, beğenmenize çok sevindim. Teşekkür ederim 🌼✨

      Sil
  4. Keyifle okumak için gelmiştim, mimlenmişim :)) Çok teşekkür ederim Şeyma, bu aralar blog yazmaya ben de pek vakit bulamıyorum ama en kısa zamanda yapmaya çalışacağım. Fotoğrafa bayıldım bu arada! Çok sevgiler 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, en yakın zamanda sizinkini okumak isterim. Çok çok çok sevgiler ve teşekkürler 🌸💕✨

      Sil
  5. Blogunuzu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz,sizi ve bu yorumu görecek olan herkesi blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bloğunu yani keşfettim. Çok tatlı bir blog. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  7. Yazınız Çok Güzel Olmuş Emeğinize Ellerinize Sağlık Bu Yazıdan Kendime Çok Bilgi Çıkarttım Çok Teşekkürler Görselde Çok Güzel Olmuş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar