YILIN EN SEVDİĞİM ZAMANI, ÇİLEK ZAMANI!!! (BESIDES IT'S MY BIRTHDAY MONTH)

HELLO BONITALAR

Yılın en sevdiğim ayı Mayıs gelmiş, hoş gelmiş. Hem yılın en güzel havaları, en güzel meyveleri hem de benim doğum günüm... Daha ne olsun.

Bir önceki yazımda Erasmus sürecim hakkında yazmıştım ve yazmaya devam edeceğimi söylemiştim. Hemen yine kısa bir değineyim. Gitmek istediğim okula (Palacky University Olomouc) yerleştirildim. Koordinatörümle baktığımız kadarıyla 28 ECTS'lik ders eşleştirmesi de yapabildim. Bu bilgiyi veriyorum çünkü bu süreçte bir okul tercih etmeden önce seçmek istediğiniz okulların ders katoloğuna mutlaka ulaşmaya çalışın. Ulaşamıyorsanız da ders katoloğu olan okulları tercih etmeye çalışın. Kendi ders içeriklerinizle karşı okulun size sunduğu ders seçeneklerinin içeriklerinin ve ECTS'lerinin uyup uymadığına bakın. İşiniz %70 oranında kolaylaşacak. Bu dediğimi bir kenara not edin Erasmus adayları. Benim tercih ettiğim okul öğretmen eğitiminde oldukça iyi bir okul. Hemen hemen her derste uygulama var. Hatta stajınızı bile alabiliyorsunuz (Ben saatleri bizim okuldan az olduğu için alamadım ECTS uyumluydu). Bence başka bir ülkede okul deneyimi çok güzel olurdu. Ben alabilmeyi isterdim. İmkanım olursa orada da okul ziyaret etmek ve ders işlenişini görmek planlarım arasında. 

Bu ay en sevdiğim ay ama benim için oldukça yoğun geçecek çünkü 13'ünde finallerim başlıyor, neyse ki doğum günümden önce bitiyor. Hendek'te ikinci yılımı da geride bırakmış olacağım. Önümdeki iki yıl da aynen bu şekilde su gibi geçer gider inşallah. Bir de finallerden sonra iş bulma telaşı var tabii. Hendek'e gidip gelme stresi olmadığı için çalışmak bile dinlenme gibi geliyor bana. Gerisini siz tahmin edin (Hendek'in nasıl bir işkence olduğunu) Neyse ki sevdiğim arkadaşlarım var da Hendek'le ilgili psikolojik yükümü azaltıyorlar (bir tanesi de şu an bu blogda yazıyor olma sebebim Gonci'm ).

Şimdilik benden bu kadar bir fırsat, boşluk bulursam ve yapmayı öğrenebilirsem blog yazılarımı gruplandıracağım. Bilen bana yazarsa çok sevinirim. Umarım sizin de çilek ayınız çok güzel geçer (bana göre bu ay çilek ayı).

xoxo Şeyma Fraser

Yorumlar

  1. Finaller kalbime ağrı saplatıyor resmen. Yapacaklar listeme baktıkça şu hafta sonu planı beni vicdan azabına itiyor vallahi. Yazıyla tokat gibi vurdu yüzüme. Neyse şu kategori olayında yardımcı olurum beybi seve seve 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finaller kalbime ağrı saplatmıyordu ta ki Asena hoca sınav muhabbeti yapana kadar.... Umarım güzelce geçiririz sınavlarımızı sonra seni darlarım blog için 😂😂😂

      Sil
  2. Basarilar diluyorum canim.Mayis ayini ve cilekleri cok severim.Benimde kardasimin dogun gunu...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim. Kardeşinizin de doğum günü kutlu olsun 🌸

      Sil
  3. doğum gününüz kutlu olsun şimdiden :) gruplandırmadan kastınız, etiketler sanırım. kısaca özet geçeyim yazdığınız yazılara etiket ekliyorsunuz, o etikete tıklayıp linki kopyalıyorsunuz. ondan sonra tema, html düzenle kısmına gelip, ctrl+f (yazının içine tıkladıktan sonra, yoksa site de arama yapar) yapıp sağ üstte çıkan arama kutucuğuna anasayfa yazıyorsunuz, anasayfa menünüze ulaşmış olacaksınız. onu kopyalayıp, artık instagramdan sonra mı önce mi nereye koymak istiyorsanız yapıştırıp adını ve linkini değiştiriyorsunuz. temaya göre yerleşim kısmından da ekleyebilirsiniz o özellik varsa. biraz karışık anlatmış olabilirim, takıldığınız bi yer olursa yazabilirsiniz tekrardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle doğum günümü kutladığınız için ve detaylı bir şekilde blogla alakalı sorumu cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Sevgiler 🌸

      Sil
  4. Doğum günün şimdiden kutlu olsun ve finallerinde başarılar! Yazıda Hendek'i görünce hemen ilgimi çekti, ben de Sakaryalıyım ve Hendek'te okumanın pek iç açıcı olmadığını tahmin edebiliyorum :p Eşimin ailesi Hendek'te olduğundan 2 haftada 1 gidiyoruz, bir şeye ihtiyacınız olursa seve seve yardımcı olmaya çalışırız 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim, ne kadar ince ve düşüncelisiniz 😊 ah ah Hendek’i işte ancak böyle yaşayanlar anlayabilir 😂😂

      Sil
  5. Ahh çilek canım çilek..Ben de her hafta alıyorum.Ama son zamanlarda en çok pestisit kalıntısının olduğu meyve gerçeğini öğrendim.Bu hayatta çilek de yiyemeyeceksem ben öleyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pestisit kalıntısının ne olduğunu bilmiyorum ama bu yorum üzerine araştıracağım ama her ne olursa olsun ölene kadar çilekçiyiz 🍓❤️

      Sil
  6. Nice senelere. Oğlum çileği çok sever. Küçükken fazla yediğinde vücudunda çilek şeklinde alerji çıkıyordu. Şükür şimdi kalmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, kardeşimin de çikolataya alerjisi var ve daha 12 yaşında. Küçük çocukların böyle en güzel şeylere alerjisi olduğunu duyunca çok üzülüyorum. Büyüyünce insan yemese de oluyor ama küçükken öyle olmuyor. Oğlunuzun alerjisinin geçmesine sevindim. Çok sevgiler 🌸

      Sil
  7. Artık okumayı bir kenara atmış gibiyim.
    Finaller bana hiç dert değil. Çileği çok severim. Ama ağız tadıyla bir türlü yiyemedim. Sınavlarında başarılar dilerim. Şimdiden doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, ben ikinci üniversitemi okuyorum sanki hiç okumayı bir kenara atamayacakmışım gibi hissediyorum ah ahh 😔

      Sil
  8. Benim kızlar da en çok bu zamanı seviyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü yılın ennnn güzel ennnn sevilesi zamanı 🍓🌸🌤✨

      Sil
  9. okul için çokkk tebrik ediyorum seni
    çileğe bayılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim mavi anne, umarım okulla ilgili sürecim bundan sonra da böyle yolunda gider 🌸

      Sil
  10. Eski Ramazanlar mim yazımı okumak için sizi bloguma beklerim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Yaşasın çilek ayı !!! doğum günün de harika geçsin, tüm dileklerin gerçekleşsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bu yorumu yeni gördüğüme üzüldüm çünkü en sevdiğim blogun sahibinin yorumu 🌸 Çok çok teşekkür ederim ⭐️💫

      Sil
  12. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  13. Selamlaaar bloğunuzu çok beğendim takipteyim bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar